sorryyyy

förlåt för dålig uppdatering men vi har goda nyheter :)

hanna är tillbaka och eftersom vi skypar nu samtidigt som jag (Amanda) skriver detta så gör vi lite som jag kallar "bloggarnas snack"

Amanda: så? ska vigöra en ny novell igen?!??!
Hanna: alltså jag vet inte ni får bestämma
Natalie: men du är ju oxå med igen sådu får hjälpa till att bestämma ju!!
Hanna: okej men jag tycker att vi borde göra en ny novell för det känns konstigt nu när ni har gjort upp hur vida grejer händer och sånt.
Amanda: vi har inte gjort upp något vi bara skickat till varann när nya kapitlet är upp så att den andra kan läsa och skriva nästa del.
hanna: okej men jag tycker ändå att vi borde göra en ny
Amanda: ja jag har tappat intresset för "you da one" redan. den är lixom inte kul?
Natalie: håller med men ska vi börja nu?
Hanna: tycker jag :)


såå som ni fattar nu så börjar vi på en ny...

detta skrev vi till varann för 20 minuter sen så vi har redan en historia uppbyggt och titel och sånt!

så den kommer heta *trumvirvel* : you stole my heart och vi börjar med den omorgon eller ja jag börjar för jag har lov  det har inte Natalie men Hanna har oxå så vi börjar med nåra kapitell imorgon :)


har det gott

- Xxx Amanda<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0