Natalie här!!!

så jag vill bara att ni ska veta att jag inte har slutat än!

jag vet inte om jag vill sluta egentligen för det är så kul att skriva.

Hanna har slutat det vet jag men jag och Amanda är fortfarande kvar.

och vem vet? kanske Hanna kommer tillbaka någon dag och skriver igen men tills dess skriver hon bara lite gästinlägg till oss när vi inte kan och om hon kan då, så blir det inlägg från hanna!

när nu ska jag ringa och plåga Amanda och försöka få henne att ladda upp kapitell 4 så att jag kn ladda upp fem.

var snälla och komentera om någon läser bloggen och sprid den gärna oxå det skulle vara jätte kul!
¨
nä tack för mig /Natalie<3:D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0