Sorry!!!!!!!

Sorry att de inte ble nå kapitell igår jag orkade inte men ikväll kommer förmodligen kapitell tre opp om jag orkar men det blir isf inte försen senare ikväll för jag ska va me vänner idag så men förmodligen kommer där opp kapitell tre ikväll och jag ska höra med Amanda om hon lägger opp kapitell fyra sen!och jag vet att det låter konstigt att Amanda redan har skrivit kapitell fyra och jag inte lagt opp trean ännu men vi messar varann hela nya kapitllet så att alla tkr att de e okej med de kapitlet och ja jag vet att Amanda eller Natalie kunnat lägga opp de igår kväll men vi har det typ nå sånt här : Amanda Natalie sen jag som lägger opp kapitllarna så att alla hinner skriva annars så kanske det skulle bli två kapitell ett och de e lit tråkigt men jag måste börja plogga nu posshajj ////// hanna horan


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0