I think i´m falling for you kapitell 4 fortsättning på grillfesten!

detta har hänt: när vi gått så pass långt att vi inte hörde så mycket musik längre var vi vid en park!
vi satte oss på gungorna och bara snackade!

-du är riktigt fin sa Harry plötsligt
- tack sa jag och kände att rodnade
_________________________________________________________

efter att vi suttit och snackat ett tag bestämde vi oss för att gå tillbaka.

festen var i full gång och mamma och pappa var jättefulla.

jag hatade när dom var det, i skolan var jag retad för det och det fanns gånger när jag kommit hem och skrikit på mamma och pappa när dom väl var hemma för det!

jag gich till Emmi som jag såg stod vid drickat.


- Emmi har du sett Abbi? skrek jag till henne för att hon skulle höra genom musiken.
- Nä kom vi letar upp henne skrek hon tillbaka.

vi gick och letade efter Abbi men hittade henne inte någonstans jag gick in för att se om hon var där men hon var helt borta.

jag satte mig ner och började gråta... jag hade tappat bort min bästavän.

jag var ingen bra vän alls, bra vänner tappar inte bort sina bästavänner!

Liam kom in och såg att jag grät.

han satte sig ner bredvid mig och la armen om mig.

jag kände inte honom men det kändes tryggt!

jag fortsatte att gråta och han sa inget.
 när jag slutade att gråta frågade han vad som hade hänt och jag berättade att jag blivit av med Abbi och att vi letat ööverallt och hittade inte henne!

jag såg att han tog upp sin mobil och messade någon!

- jag fråga killarna om dom sett henne.. men när jag tänker efter så har jag inte sett Niall på ett tag heller!

jag gick in på toan och såg att jag såg ut som en cirkus clown.. det var ett under att Liam inte hade skrattat åt mig!

jag fixade sminket sen gick jag ut till liam igen!

vi bestämde oss för att leta hos Niall!

vi gick in även om det var låst för Liam hade typ en extra nyckel eller ja den låg under en dörrmatta!!

vi kollade igenom hela lägenheten men ingen var där!

vi gick vidare till Louis och Harrys lägenhet men det var samma där! ingen var där bara vi!

vi gick sist till Zayn och hans lägenhet där vi hittade dom i soffan och kysstes!

jag skrattade lite och vi blev påkommna!

vi gick alla fyra tillbaka till festen och jag tackade Liam!

jag letade reda på Emmi och berättade att jag hittat henne med Liams hjälp!

________________________________________________________


asså förlåt för ett kort kapitell men det fick bli så hade ingen fantasi typ och jag kan inte lägga till något för Natalie ska har ju sina ideer till kapitell 5!

men hoppas att ni gillar det //amanda<33


Kommentarer
Anonym

-Någon jag var-

Sams familj har nyligen dött i en bilolycka och

hon måste flytta till sin mammas bästa kompis och hennes familj i Shells.

Det betyder också att hon får bo med hennes barn, Lucy 5år och Conrad som har varit hennes bästa vän hela livet. Men saker börjar ändras och spänningen stiger!



Snart är kapitel 3 ute!

2012-03-11 @ 18:00:30
URL: http://juststories.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0