kapitell 3 - Mommy I Love You!

Louis stannade utanför vår grind och jag sa hejdå till alla och tackade för skjutsen.
jag ringde på klockan till grinden och Harold släppte in mig
 när han såg med kameran att det var jag!
_____________________________________________

jag gick direkt till mitt rum för jag orkade inte med pappa och Rach och speciellt inte Lisa just nu!
jag la mig i sängen och började gråta hejdlöst. jag var sjutton med jag var fortfarande ett litet barn och jag behövde min mamma som mest nu!

jag tänkte tillbaka på när jag var liten och oskyldig. jag var bara ett litet barn när mamma och pappa bestämde sig för att inte leva ihop längre.

redan då fanns Lisa i våra liv. Lisa hade en gång varit min barnflicka och sen är resten som i ett dåligt tv program då när pappan är ottrogen mot mamman med barnflickan och ja det blir stul och sånt.

när jag var fem år och skulle börja skolan.. jag kom ihåg det som att det vore igår men ändå var det så länge sen.

jag grät i bilen och vägrade gå ut. mamma blev sur och sa att jag var tvungen. hon drog ut mig ur bilen sen lät hon mig stå där och hon körde iväg. jag hatade mamma resten av dagen och sa inte ett ord till henne på kvällen när jag kom hem. men som alla barn tog glädjen över snabbt igen och jag tänkte inte mer på det.

jag gick upp ur min säng och fram till min spegel. jag hade ett foto av mig och mamma där. jag hade ett på mig mamma pappa och Rach också. den tiden var över nu!

när jag kände att jag gråtit färdigt så kom jag och tänka på mamma igen. hon skulle inte vilja se mig såhär. hon skulle vilja att jag var glad..

- mamma jag ska leva för dig sa jag rakt ut!

jag gick fram till min CD spelare som var kopplad till min laptop och startade spotify.

Free Fallin av John Mayer började spelas.

det var min låt. jag hade alltid gillat John Mayer och speciellt Free Fallin!

jag började sjunga med nu och höjde till högsta

*and I´m freeeeeeee free fallin fallin*!

- sänk ljudet hörde jag Lisa ryta åt mig!
jag vände mig om mot henne!
- håll käften.. du är inte min mamma!
- du säger inte så till mig. jag kan få dig utkastad på nolltid så får du bo på ungdomshem.
- hellre det än här mumlade jag till svar!
- vad fan sa du?
- jag sa.. gör vad fan du vill, och  ut ur mitt rum sa jag till henne och puttade ut henne..
hon försökte gå in igen men jag stängde dörren och hann låsa innan hon kom in igen..

jag kastade mig i sängen och tänkte att mamma såg ner på mig nu och var stolt!

jag hörde att mobilen vibrerade på bordet och jag gick dit för att se vem det var..

jag såg att där stod Zayn och tänkte tillbaka med ett leende på läpparna..
jag öppnade meddelandet och log ännu större nu!
*
wanna meet again?? same place tomorrow? Xx Zayn*

jag svarade snabbt ett *ofc I wanna :) that seem good which time? Xx M*

jag fick snabbt ett svar tillbaka där det stod

*
can we pick you up at two? Xx Zayn*
*ofc you can Xx M*
________________________________________________________

kapitlet blev alltså jättekort men ska titta film nu sen dejta sängen!

Xxx Amanda<3


Kommentarer
Onedirectionimages

Hej, vad kul! Släng iväg ett mejl till mig vet jah!

2012-03-17 @ 00:38:01
URL: http://onedirectionimages.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0