hejhejhejjjjj

såå... nu har vi tänkt lite.. ni kan komentera när ni vill om ni vill att vi ska fortsätta med den novellen vi håller på med, för vi ska börja med en ny novell!

den vi har nu kommer finnas kvar och om någon komenterar att dom vill ha mer av den så skriver vi på båda två!

jag läser på två noveller så allt är inspiration och fantasi och inget är kopierat!

men den nya ska handla om:

Tina som är 17 år.
Tina bor i Miami men det blev stuligt där så hon ska flytta till London!
mer får ni då reda på i novellen och såklart kommer den att handla om 1D!

huvudfigur av one direction alltså de två som vi kommer att skriva mest om kommer slumpas ut av mig så allt har med slumpen att göra!

men jag fixar och donar med design eller ja amanda får fixa det och jag fixar med kapitell 1 förmodligen och vi ska försöka att hålla oss till denna novelllen och inte bara sluta mitt uppe i allt igen...

ha en trevlig helg //Natalie<3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0