börjar på ny novell!

vi tappade intresset att skriva så vi har bestämt oss för att skriva en ny novell!

jag tänker arkivera upp till 10 inlägg idag och sen får amanda fixa meer när hon orkar!

jag är sjuk och det är Amanda oxå!

jag har varit sjuk länge nu och jag vet inte varför! Amanda har typ kräksjukan och har kämpat med första kapitlet och headern idag!

så lite creds till henne!

jag kollade statistiken och ser att vi har haft 10 unika besökare senaste veckan och förlåt att inget nytt kapitell kommit upp än!

blir det så igen får vi kontakta Hanna igen och be om hjälp med ett kapitell eller två!

men ja nu ska vi se om Amanda har lagt upp nya kapitellet sen ska jag skriva lite!

men ja länka bloggen och komentera!

nya headern :



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0