you daone - del 8

vi körde i några timmar för jag somnade på Zayns axel men helt plötligt så skakade han på mig lite lätt.
jag var påväg att ta av mig bindelen men fick inte.

efter att ha gått en liten stund så tog Zayn av mig ögonbindlen och jag såg var jag var
____________________________________________________________

jag gick med snabba steg ifrån dom.

varför lyssnade dom inte på mig? jag sa ju att jag inte ville.


-Kris snälla stanna hörde jag Mikkis ropa.

någon tog tag i min handled och jag vände mig om.

- vad? frågade jag
- snälla Kris vi vill bara ditt bästa sa Zayn vädjande
- då hade ni lyssnat på mig när jag sa att jag inte ville....
- men snälla.. för min skull? frågade han och gjorde hundvalpsminen.
efter ett tag sa jag okej då sen gick vi in.

sjukhus hade aldrig varit min grej för jag hade spenderat 3 år där när jag var liten.

- Kristina Blomm? frågade sköterskan
- kommer sa jag och gick sedan med henne till ett rum.
- doktorn kommer snart.
-okej

- hej jag heter Rob och är din doktor.
- hej.
- så varför är du här idag ?
- jag har kräkts på morognarna i två dagar och mina vänner tvingade hit mig.
. ja förhoppningsvis är det bara något du har ätit men vi får ta några tester så åtekommer jag om tio minuter.

en kort stund efter kom en sköterka in med några tester.

- vi börjar med blodprov sen tar vi ett graviditetstest.
- okej.

hon tog provet sen gick jag in på toaletten med två graviditetstest.

jag gjorde som man skulle sen såg jag att den visade positvit. jagtog det andra och det visade också positivt.

jag gick ut till sköterskan och visade.

- grattis du är gravid :) ska vi ringa dina föräldrar

jag "nä:ade" på huvudet.

- du kan få gå nu om du vill men vi skickar tid till undersökning och sånt okej?
jag nickade sen gick jag ut chockad.

jag kände tårarna komma.
det knde inte vara sant.

de andra satt i väntrummet och väntade . konstigt nog var här ingen paparazzi men det var tur det.

- såå?.... vad har hänt? frågade mikkis som ansiktsuttrucket ändrades på på 2 sekunder.
- Kris? frågade Zayn
- jag.. jag ... jag e
_______________________________________


liten del idag så :/ haft nationella så det blev inge bra men komentera :)

- Xxx Amanda<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0