you da one - del 7

- hej Kristina! jag gillar inte när du skriker "jag hatar dig" över telefon sen lägger på!
- Mr.???? något detta är Kris bästa vän Mikaela och jag gillar inte när du tvingar min kompis till grejer och får henne att kasta sin mobil i väggen.
- ursäkta mig Mikaela men kan jag få prata med min dotter själv? frågade han argt!
- om du har något att säga mig så får du säga det till mina vänner också sa jag argt tillbaka!
- vi får prata nån annan gång Kristina, ska vi ses imorgon och prata om flytten?
- håll käften gubbe sa jag och la på
______________________________________________

efter ett tag bestämde vi att grabbarna skulle sova hos oss :) så vi gjorde ordning massor med madrasser så att alla kunde ligga på dom i vardagsrummet.

Mikkis satte igång en film som killarna valt och det var "i spit on your grave" !

jag gick upp och tog på mig min pyjamas sen gick jag ner igen och ja mig under täcket som jag fick dela med Zayn eftersom vi inte hade så att det räckte.

efter 20 minuter av filmen somnade jag.

morgonen därpå:

jag vaknade vid fem och kände att jag mådde illa.
jag sprang till toaletten och spydde sen när jag var klar så borstade jag tänderna och gick ut och la mig under täcket igen även om det var ganska så krångligt.

jag vände mig om så att jag tittade på Zayn och märkte att även han var vaken.

- varför är du vaken så tidigt? frågade jag
- du sprang upp och jag märkte det
- oj förlåt.
- nä behövs inte men mår du bättre?
- ja jag tror det iallafall.
- bra men ska vi gå upp?
- men bara en liten stund till snällaaa!
- haha jaja..
- men du Zayn?
- ja?
- jag har en kompis som känner en kille och har känt honom i en dag typ och hon typ tror att hon är kär i honom men hon borde inte vara det för att han är inte som alla andra och....
- den vännen är du?
jag nickade.
- jag gillar oxå en tjej men jag har typ känt henne i en dag precis som du och den killen.
utan att tänka mig för kysste jag honom.
- förlåt sa jag. men lycka till med den tjejen :)
- det är du sa han och kysste mig.

vi bestämde oss för att gå upp och göra frukost men jag orkade inte så jag såg på när Zayn nästan brände ner vårt kök.

- varför är brandlarmet igång hörde jag Harry fråga och såg att alla andra höll med på frågan.
jag pekade på Zayn samtidigt som jag försökte få tyst på brandlarmet.

förutom den morgonspänningen så hände det inget mer speciellt.. jag och mikkis gick på stan och killarna gjorde något sen på kvällen var vi alla så utmattade så att killarna sov över en natt till!

på morgonen vaknade jag med samma illamående så jag sprang till toaletten och spydde sen borstade jag tänderna och gick och la mig igen och somnade rätt så fort.

jag vaknade av våffeldoft och det visade sig att Harry var den enda som kunde laga mat av dom :)

jag gick upp och satte mig vid de andra som redan åt och tog en våffel.

- hörde dig imorse igen sa Zayn
- förlåt sa jag
- gör inge
- vi hörde dig oxå både idag och igår sa Niall och resten av gänget höll med
- förlåt förlåt förlåt
- säg inte förlåt gumman men du borde nog kolla upp dig hos en doktor sa mikkis
- ja men det går säkert över.
- nä Kris snälla vi kan följa med dig till doktorn idag sa mikkis
- men jag sa att det säkert går över.
- okej men vi har en överraskning till dig sa Hannes helt plötsligt.
- jaså? vad?
- säger vi det så är det ju ingen överraskning? sa Louis.
- sant men snälla.
- nej vi säger inget
-jaja dummisar sa jag och gick upp till mitt rum.

jag tog på mig ett par shorts och en t-shirt sen gick jag ner igen.
jag tog på mig mina sneaker och sa till de andra.

- jag e klar kommer ni eller? jag kan ju inte åka utan er?
- jaja sa dom i kör och kom efter en stund.

Zayn satte på mig ögonbindel och något sa mig att jag skulle älska överraskningen.

vi körde i några timmar för jag somnade på Zayns axel men helt plötligt så skakade han på mig lite lätt.
jag var påväg att ta av mig bindelen men fick inte.

efter att ha gått en liten stund så tog Zayn av mig ögonbindlen och  jag såg var jag var
_________________________________

gjorde om kapitlet helt för jag blev intenöjd lver huvetaget med det förra :( men ja

- Xxx Amanda<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0