hej hej hej!!

jag ville bara göra ett litet inlägg här och berätta att det är tre som bloggar här!

och hata inte amanda för att vi använder hennes namn!
det var inget sånt det var mest bara för att jag (natalie) och den andra tjejen (Hanna) gillar det namnet!
det var bara en slump att Amanda heter det oxå!

men just nu håller jag på att skriva kapitell 2 till "i think im falling for you"

hoppas att ni gillade kapitell 1!
det var Amanda som skrev det!

men ja!

det blir nog mycket uppdatering idag hoppas jag för Amanda har studiedag!
jag är sjuk och hanna är Ledig!

fast jag tror inte att hanna kommer att skriva så mycket idag och varför viill jag inte berätta det kan hon få berätta själv när hon känner för de!

men jag kommer uppdatera så mycket jag kan idag och Amanda oxå!

om ni har några frågor eller tips till/om novellen kan ni skicka till novellamig.hotmail.se

och komentera snälla och sprid bloggen!

Amanda håller på för fullt med designen!
 men ag ska återgå till at skriva nu!


Puss Puss / Natalie<3:D



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0